Elektroninė prekyba išgyvena aukso amžių

Nors statistika rodo, kad elektroninės prekybos apimtys visame pasaulyje stabiliai auga, didžiausi šuoliai buvo pastebėti pasaulinės pandemijos laikotarpiu. Dėl tuo metu įvairiose šalyse galiojusių judėjimo ir fizinių suvaržymų, elektroninė prekyba sparčiai augo. Daugelis vartotojų atrodo šio apsipirkimo būdo privalumus ir juo naudojasi iki šiol. Ne išimtis ir Lietuva – apsipirkimą internetu renkasi vis daugiau tautiečių.

Verslas keliasi į internetą

Daugelis parduotuvių susiduria su pandemijos padariniais – išaugusios nuomos kainos, darbuotojų trūkumas ir kitos priežastys verčiau verslą ieškoti išeičių. Ir išeitimi dažnai tampa elektroninė prekyba, kuri leidžia išsaugoti veiklą sumažinant kaštus. Verslui patogu tai, kad prekiaujant internetu nereikia išlaikyti dideliu reprezentatyvių patalpų, pakanka mažesnio skaičiaus darbuotojų.

Tačiau į internetą keliasi ne tik prekių pardavėjai, o ir paslaugų teikėjai. Kuriama vis daugiau paslaugų, kurias galima teikti nuotoliniu būdu ir jos siūlomos ne tik vietos, bet ir užsienio rinkai. Žinoma, ne visos paslaugos gali būti suteiktos per nuotolį, tačiau daugelis paslaugų teikėjų internetą sėkmingai išnaudoja pardavimams: dovanų kuponai, išankstinės rezervacijos – elektroninė prekyba tam puikiai tinka.

Skaityti toliau: Elektroninė prekyba išgyvena aukso amžių