Kai nesinori pirkti dėl prastos pakuotės

Galima sakyti, kad produktų ženklinimas gali labai dideliu procentu nulemti, ar prekė bus perkama. Kartais produktai yra ženklinami taip, kad jų tam tikrai auditorijai nesinori pirkti. Tada jai atrodys, kad čia blogai pavaizduota, jei pavaizduotų kitaip, tai gal ir eitų pirkti. Tačiau iš tiesų turbūt tiems, kas kuria dizainą, toks variantas atrodo geresnis – didžiajai daliai tikslinės auditorijos šis ženklinimas yra patrauklus, o ką sako mažuma, tėra tik nedidelis skaičius metų biudžete.

Šokančios karvutės

Efektyvesnis pakuočių ženklinimasKai kalba eina apie populiarias madas, tai produktų ženklinimas yra labai svarbus. Kaip žinia, dabar visas pasaulis nepaliaujamai kalba apie du dalykus. Apie lytiškumą ir apie ekologiją. Lytiškumas visiems aktualus tuo, kad atsiradusi sąvoka „socialinė lytis“, kuri per daug jau žmonėms reguliuoja, ar jie turi būti vyrai, ar moterys, ar gėjai, neleidžia žmonėms būti „tikraisiais žmonėmis“. Todėl progresyvūs judėjimai dabar eina link to, kad lytiškumo būtų mažiau. Tai atsispindi pakuotėse ir produktų ženklinime, nes pradedama naudoti mažiau moterų atvaizdų, išsivaizduojant iš to, kai pardavinėja seksualumas. Kita banga – veganų ir vegetarų. Kuo toliau, tuo išprususiuose sluoksniuose jų yra daugiau. Taigi, kyla klausimas, pasižiūrėjus į standartinė mėsos, dešros, dešrelių ir pašteto įpakavimą – ar tikrai tokia laiminga ta ant etiketės šokanti karvytė? Visiems, kurie šiek tiek šlykštisi gyvūnų žudymu, tai kelia dviprasmį jausmą. Tiems, kurie tebėra ištikimi mėsėdžiai, ta linksma karvytė gal labiau siejasi su natūralumu. Tai yra, maistu, ne sulydytu iš kokių nors naftos miltelių, o gryna tikra mėsa iš gamtos. Tad tikriausiai gamintojams vis dar apsimoka vaizduoti linksmas višteles ant kiaušinių dėžučių ir dainuojančias žalmarges ant dešrelių, iš kurių jos yra sumaltos.

Pigumo efektas

Kita reakcija, kurią gali sukelti produkto ženklinimas, bus pigumo efektas. Galima pastebėti, kad kai kurie prekybos tinklai turi tam tikrą nemirtingą pigių produktų linijų dizainą. Kai pagalvoji, tai nesiskiria, ar perki kiaušinius už 5 litus, ar už 3. Skiriasi įpakavimas, nes dvigubai brangesni kiaušiniai tarsi įpakuoti prabangiau. Pigesni turi tą pigųjį vaizdelį. Taip pat yra ir su cukrumi, aliejumi ir pan. Ką jau kalbėti apie gausybę pagamintų produktų. Tai kodėl, jeigu produkto kokybė panaši, reikia viską kišti į tokias baisias pakuotes? Tam, kad žmonės jaustųsi teisūs prieš save ir be sąžinės graužaties pirktų tai, kas „pigiausia“. O pigiausia bus tai, kas ir atrodo pigiausia.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *